O nas!

Od 2015 roku nasza zasada etyki pracy polegająca na dbaniu najpierw o klientów, potem komputery zaowocowała tysiącami zadowolonych klientów z których większość stała się naszymi stałymi klientami.

Każde pojedyncze zgłoszenie czy projekt komputerowy traktujemy jak własny, co skutkuje wydajnymi wynikami i rozsądną opłatą cenową 

TechnoFix was one of the first tech repair companies to propagate the of free computer drop-off diagnostic service. That’s because we strongly believe each customer should know exactly what the computer repair and cost is before approving the work. Overall, our 25-person onsite tech support team is comprised of a wealth of talent and experience. The majority of our IT team has been with us since the inception, providing professional, dedicated IT support. Upon receiving your technical inquiry, we’ll assign a tech expert of at least 15 years of experience who is specialized within the scope of your issue. Then, we’ll visit your office or home during the same day, typically within a couple of hours, to resolve your IT request.

Dlaczego jesteśmy najlepsi?

Najwyższej klasy części

Jeśli Twój komputer stacjonarny lub laptop kiedykolwiek będzie wymagał wymiany którejkolwiek z jego części, upewnij się, że nasz zapas części zamiennych to umożliwi!

Wykwalifikowani technicy

Zespół naszych techników komputerowych z łączną praktyką trwającą kilkadziesiąt lat, będzie w stanie pomóc Ci z absolutnie każdym problemem technicznym, na który możesz się natknąć!

Przyjazne dla klienta

Obsługując setki klientów rocznie, zawsze myślimy o zapewnieniu najwyższej jakości, spersonalizowanej i szybkiej obsługi! Oznacza to, że pomimo posiadania wielu klientów. nasi technicy poświęcają czas na każdą z nich!

Przystępne ceny

W przeciwieństwie do większości innych dostawców wsparcia technicznego i napraw technicznych, nigdy nie próbujemy Cię wykorzystywać i zmuszać Cię do płacenia astronomicznych opłat! Nasza polityka cenowa jest zawsze uczciwa i zrównoważona!

Our Team

team-1

David Fixer

Owner

Before founding TechnoFix, David excelled at leading IT departments and IT recruiting. In these roles, his quest to please each customer is what drives Joe.

team-2

Karl Landing

Technician

Before joining the TechnoFix’s friendly team in 2005, Karl worked as a Senior Technical Officer at JPMorgan Chase for 10 years. He led office move projects, new computer roll-outs, and daily IT support operations…

team-3

Derek Page

Technician

Prior to starting his work at our company in 2005, Derek led workstation upgrades for Merrill Lynch, managed a 1,000+ computer roll-out for PaineWebber, and provided Senior desktop support for UBS.

team-4

Franklin Pierce

Technician

Armed with a Masters of Internet Technology from Pace University and 20+ years of computer service experience, Franklin is Mr. Reliable. More importantly, his genuine care and concern for each customer is felt!

Uzyskaj 10% ZNIŻKI na WYBRANE USŁUGI w tym miesiącu!